Adım 1: Hizmeti internet üzerinden veya e-posta ile etkinleştirin

support@partnercare.com.tr adresine aşağıdaki kelimeleri içeren bir e-posta göndermeniz yeterlidir: ‘’ Aşama 1 onaylandı: Yönetim, aylık 85 Euro ‘’.

Adım 2: Biz sizinle 24 saat içinde iletişime geçeceğiz

Hizmet sipariş edildiğinde / etkinleştirildiğinde, 24 saat içinde sizinle iletişime geçeceğiz. İlk defa sizinle telefonla iletişim kurmaya çalışacağız. Size telefonla ulaşamazsak, e-posta göndereceğiz. 

Aceleniz mi var? Online takvimimizde bu bağlantıyı kullanarak randevunuzu ayarlayın. (sadece size en uygun tarih ve saatı seçin). Tercih ettiğiniz tarih ve saatı aldığımızda, sizin için Teams toplantısı ayarlayacağız. Böylelikle gerektiğinde toplantıya cep telefonuyla da katılabilirsiniz. 

Adım 3. İlk 30 dakika

Bu ilk Microsoft Teams toplantısında sizi "arabanızı garajımıza park etmeye" davet edeceğiz. Biz size en iyi müşteri hizmetini sunmak istiyoruz. Hayatınızı kolaylaştırmak istiyoruz. Bunun için Anydesk veya Teamviewer gibi ekran paylaşım aracı kullanacağız. Böylece siz Microsoft İş Ortağı Merkezi Portalınıza giriş yapıp ve bizim tarafımızdan aşağıdakiler yapılabilabilir: 

  • Müşterinizin hesabını ayarlamak.
  • Size kapsamlı genel bakış sağlamak için ilgili tüm bilgileri toplamak.
  • Size büyük bir tur vereceğiz ve yol boyunca tüm sorularınızı cevaplayacağız.
  • Sizin için her şey şeffaf yapılmış olacak.
  • Portallarınızın nasıl ayarlanması gerektiği gibi ilgili seçimleri verimli bir şekilde yapmaya hazır olacaksınız.